ברוכים הבאים לאתר שלנו!

אין פריטים בסל

תנאי שירות

שירותי תמיכה לארגונים וחברות על בסיס מנוי תמיכה שנתי

הבהרות משפטיות חשובה: יש לקרוא בעיון את ההסכם הבא לפני ניצול כל מוצר, שירות, קושחה ו / או קוד (להלן, ביחד, "מוצרים YUBICO") המסופק לך על ידי YUBICO AB, שוודיה, כל חברה בת שלה, לרבות YUBICO INC, ארה"ב, YUBICO בע"מ., בריטניה או משווקים מורשים.

על ידי שימוש במוצרי YUBICO, את/ה קובע כי קראת את ההסכם והבנת אותו באופן מלא, ואת/ה הסכים לקבל את כל התנאים של הסכם זה עם YUBICO א.ב. ("YUBICO").

אם אתה מקבל הסכם זה מטעם החברה יש להזדהות מטעם החברה, בטופס ההזמנה הרלוונטי תוך הצגת האישור והרשות מלאה לבוא מטעם החברה המזמינה את השירות.

עליך להיות בגיל בגרות חוקי ובעל היכולת להבין תנאים אלה. אם אינך מסכימים לתנאים אלה, נא להפסיק כל שימוש במוצר YUBICO ולהחזירו לYUBICO.

חברת מכירות: מכירות תיעשה באמצעות כל אחת משלוש החברות הבאות:

  • YUBICO AB, שוודיה
  • YUBICO בע"מ, בריטניה
  • YUBICO, INC, ארה"ב
  • YUBICO, ישראל
חברת המכירות תיקבע לפני אישור ההזמנה.
YubiSupport - הסכם תמיכת מנוי רגיל

הסכם מנוי לתקן זה תמיכה ("ההסכם") מסדיר את הזכויות וחובות בין Yubico והמשתמש של YubiSupport שיכול להיות אדם פרטי או ישות משפטית ("מנוי"). עבור מנוי שרכש את התמיכה הרגילה של Yubico בהתאם לתנאים המפורטים בהסכם זה. ההסכם כולל את "שירותי התמיכה" הבאים:

שירות התמיכה מכסה את כל היצע הקוד הפתוח של Yubico, כולל תוכנת אימות שרת (yk_val, yk_ksm), PAM, תצורת תוכנת חוצת פלטפורמות, תוכנת תצורת ריבוי מכשירים, הרכיב הוירטואלי - YubiRADIUS ושדרוגי תוכנה, ועדכונים של גרסת YubiHSM. טלפון ודואר אלקטרוני תמיכה עבור שיחות צרות, 10 תקריות מרביות ולא יותר מ -10 שעות בסך הכל.

רמות שירות

זמן תגובה לתמיכה בלתי מתוכננת הוא בדרך כלל בתוך 2 שעות במהלך שעות תמיכה סטנדרטיות, אך הוא עשוי להיות ארוך יותר. Yubico יספק את הרמות הבאות של שירות המבוססים על הסיווג של אשמה כהגדרתו להלן:

חומרת 1 (קריטי) - וכתוצאה מכישלון של מערכת תוכנת חומרה או מלאה, משנה, או יחידת תוכנה במערכת שגורמת להשפעה עסקית קריטית, ואין שיטת עקיפה או פתרון לבעיה. תקלות קריטיות עם העדיפות הגבוהה ביותר עם רזולוציה הניתנת למנויים באופן המיידי ביותר שניתן.

2 חומרה (דחוף) - כישלון משמעותי בחומרה או בתוכנת . כמו פונקציה שבה יש בעיה, או תקלה המשפיעה על יכולתו של המנוי להשתמש בפונקציות שאינן קריטיות, אבל יכול להמשיך ולפעול כמנוי רגיל. בדרך כלל משפיע על קבוצה גדולה של מנויים. שגיאות חומרת 1 קדימות על פני חומרת 2 או 3 שגיאות. ההחלטה רק בשעות סטנדרטיות ותמיכה מסופקת ללקוח באופן מיידי ככל הניתן. Yubico תעבוד עם המנוי כדי להעריך את ההשפעה של השגיאה ולזהות מתי נדרשת החברה לבצע תיקון קבוע. דרכים לעקיפת הבעיה יסופקו ללקוח באופן מיידי ואם יש מהדורה חדשה של החומרה / תוכנה, תיקוני קבע ייעשו בגרסה הבאה שתשוחרר.

חומרה 3 (לא דחוף) - אשמה שאינה התוצאה של כישלון של מערכת התוכנה השלמה, התקלה לא פוגעת ביכולתו של המנוי להשתמש בפונקציות קריטיות, רק פוגע באופן מינימאלי ביכולתו של המנוי להשתמש בפונקציות שאינן קריטיות, ובדרך כלל משפיע על קבוצה קטנה של מנויים. אשמה קטנה לא תשפיע על רמת השירותים שחברת Yubico אחראית לספק ללקוחותיה. פגמים קלים יטופלו במהלך שעות התמיכה הסטנדרטיות של YubiSupport והם מבוססים על רמת החומרה של התקלה ויטופלו עד לעקיפת הבעיה או מציאת פתרון קבוע.

הסכם התמיכה הרגיל YubiSupport אינו כולל:
תמיכה במערכות רשת בבעלות או המופעלות על ידי הלקוח; שירותי תמיכה לבעיות הנובעות מתצורת לקוח שאינה ברשת או תקלות במערכות מחשוב והפעלה ברשת (לדוגמה, יוניקס, Windows וכו ') או כל תוכנה של צד שלישי; שירותי תמיכה לבעיות הנובעות מתפקוד לקוי של חומרת מחשב כולל יציאות מקבילות / סדרתי, כבלים, מדפסות וכונני דיסקים, חומות אש, שרתי גישה לרשת, נתבים ואחרים; אספקה או שדרוג של גירסאות חדשות גדולות מהמוצרים שיש להם מספר גרסה גדול יותר (לדוגמה ל2.x 3.x); שירותי תמיכה לשינויים לא בוצעו על ידי Yubico; שירותי תמיכה למנויים בהפרת הסכם כלשהו עם Yubico; שירותי תמיכה למנויים בתשלום על איחור חשבוניות הסכם תמיכה מYubico.

אחריות מנוי

מנוי ימסור את רשימת אנשי קשר נוכחית של צוות התמיכה של לא יותר מ -3 אנשים אשר מורשים לדווח על תקלות ולשנות תצורות רשת ושרת. על המנוי יהיה לתעל את כל תקשורת התמיכה בתוכנה דרך הנקודות שנקבוע בהסכם זה. מזמין השירות יהיה זמין לבצע את האבחון ראשוני של הבעיות כדי לפתור בעיות עקב מערכת הפעלה, תקלות חומרה, שגיאה פנימית. המנוי יתקין גרסאות ושדרוג תוכנה חדשות תוך זמן סביר מזמן הקבלה מ מYubico. מנוי ימסור את האישור הדרוש, שיכול לכלול חילופי SSH ציבוריים מרכזיים, פרוטוקולים, ותוכנה על מנת לאפשר ל Yubico לגשת לתוכנת הקוד הפתוחה Yubico ותוכנות צד שלישי דרך האינטרנט כאשר נדרשו לצורך מתן שירותי תמיכה טכני על ידי מומחי Yubico.

זכויות קניין רוחני

כל מוצרי Yubico וסימני המסחר של Yubico, כולל אך לא מוגבל לכל זכויות הקניין הרוחניים כגון זכויות יוצרים, סודות מסחריים, פטנטים, סימני מסחר ו- סימני שירות, ישאר עם הסימנים של Yubico ומעניקי הרישיון שלה בכל עת. המנוי מסכים לשפות, להגן ולהחזיק את Yubico באופן לא מזיק, ומכנגד כל תביעה, דרישה, עילת התביעה, נזק, אובדן, חליפת אחריות, הליך, פסק דין, או עלות (כולל שכר טרחת עורך דין), שהוגש נגד Yubico המתבסס על המנוי של שימוש במוצרי Yubico במידה שהתביעה או הליך אינו מתעוררת או לנבוע מ: (i) הפרה מהותית של Yubico של כל הסכם, התחייבות, מצג, אחריות ואמנה כלולה בהסכם זה, או (ii) כל פסול, רשלן פעולה או הימנעות מפעולה על ידי Yubico,, עובדיו, סוכנים או קבלנים עצמאיים.

הגבלת האחריות

Yubico תשתמש במיומנות סבירה וטיפול במתן השירותים הכלולים בהסכם זה. כל החובות של Yubico הנוגעת לאספקה של Yubico ושימוש מנוי בשירותים תהיה מוגבלת לתשלום התמיכה השנתי ששולם על ידי מנוי לשירותים. כל אחריות, התנאים או תנאים אחרים מאלו שנקבעו במפורש בהסכם זה אינם נכללים כולל אך לא מוגבל לכל התנאים מכללא וסטטוטוריים

סיום

ויתור: לא כישלון ולא כל עיכוב למימוש זכות, סעד או זכות במסגרת הסכם זה יפעל כויתור ממנו, ולא תהיה כל פעילות גופנית אחת או חלקית של זכות, סעד או זכות למנוע כל פעילות גופנית עוד יותר מאותו הדבר.

הפרדה

קביעה כי כל הוראה של הסכם זה אינה חוקית, בלתי חוקי או בלתי ניתן לאכיפה לא תשפיע על יכולת האכיפה של כל הוראה אחרת.

משימה

אף צד לא יכול להעביר הסכם זה לאף אחד, ובכלל זה כל חברת אם, חברות בנות, ישויות מוחזקות או צדדים שלישיים, או כחלק מהמכירה של כל חלק של העסק שלו, או על פי כל מיזוג, איחוד או ארגון מחדש, בלי אישור מתאים מראש ובכתב.

כוח עליון

אף צד לא יהיה בברירת מחדל או חבות אחרת לכל עיכוב באו כישלון של הביצועים שלו על פי הסכם זה, אם עיכוב כזה או כישלון נשאלת על ידי כל סיבה שמעבר לשליטתו סבירה, לרבות כל פעולה של אלוהים, כל מעשיו של האויב המשותף, האלמנטים , רעידות אדמה, שיטפונות, שריפות, מגיפות, מהומות, כשלים או עיכוב בתחבורה או תקשורת, או כל פעולה או הימנעות מפעולה על ידי הצד השני או של צד אחר כגון עובדים, סוכנים או קבלנים, חוץ מהעובדה כי חוסר במשאבים ובתקצוב אינו נחשב כסיבה שאינה בשליטתה של צד. הצדדים יודיעו מייד ויתייעצו אחד עם השני כמו לכל אחד מהגורמים הנ"ל שבשיקול הדעת שלהם עשויה או יכולים להיות הסיבה לעיכוב בביצוע של הסכם זה.

ברירת הדין / בוררות

הסכם זה הוא לא להמחאה, להעברה או לרישוי משנה על ידי מנוי ללא הסכמה מראש ובכתב של Yubico וכל ניסיון לעשות זאת יהיה לא מבוטל. להלן חייב או רשאי כל הודעה, דוח, אישור או הסכמה יהיה בכתב. ויתור Yubico של הפרה של הסכם זה או כל זכות להלן, לא יהווה ויתור על כל הפרה שלאחר מכן של הסכם זה, וגם לא יהיה כל עיכוב על ידי Yubico לממש כל זכות לפעול על פי הסכם זה כויתור על כל זכות כאמורה. אם הוראה כלשהי של הסכם זה תיקבע על ידי כל בית משפט מוסמך להיות בלתי ניתן לאכיפה או לא חוקי, תהיה מוגבל ההפרשה שבוטלה או במידה מינימאלית הכרחית, כך שהסכם זה יהיה בדרך אחרת יישאר בתוקף מלא וניתן לאכיפה. הסכם זה ייחשב כאילו נעשה ב, ויפורש בהתאם לחוקים של שבדיה מבלי להתייחס לסתירה בין חוקים. שני הצדדים מסכימים בזאת לסמכות השיפוט הבלעדית של מערכת המשפט השבדית לבית משפט עיר שטוקהולם כערכאה ראשונה. הסכם זה עם המוצגים שלה הוא הסכמת הצדדים המלאה ובלעדית וגובר על כל תקשורת האחרות, בעל פה או בכתב, בין הצדדים הנוגעים לנושא של ההסכם.

התראות

כל ההודעות לפי הסכם זה הן להיות מועברים על ידי הפקדת ההודעה בדואר, באמצעות דואר רשום עם קישור להסרה, ממוען לכתובת הבאה או לכל כתובת אחרת כמפלגה רשאית לקבוע על ידי מתן הודעה מוקדמת, (ii) telecopying ההודעה באמצעות מספר הטלפון המפורט להלן או לכל מספר טלפון אחר כמפלגה רשאית לקבוע על ידי מתן הודעה מוקדמת, (iii) שירות משלוח בין לילה ממוען לכתובת הבאה או לכל כתובת אחרת כמפלגה רשאית לקבוע על ידי מתן הודעה מוקדמת, או (ד) מסירה ביד לאדם המיועד מתחת או לכל אדם אחר כמפלגה רשאית לקבוע על ידי מתן הודעה מוקדמת. ההודעה תיחשב כאילו נמסרה (ט) אם בדואר רשום, ארבעה (4) ימים לאחר ההפקדה של ההודעה בדואר, (ii) אם על ידי telecopy, במועד ההודעה מועברת, (iii) אם על ידי שירות שליחים , ביום הלידה, וכן (iv) אם על ידי מסירה ביד, במועד מסירה ביד.

גרסה להדפסה

הורדת הגרסה להדפסה (PDF)